مفهوم دیجیتال مارکتینگ :

مدت زمان آنلاین بودن مردم نسبت به 12 سال قبل طبق آمار ، 2 برابر شده است و هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود.دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از یک دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کنند. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده استفاده می کنند. برخی از ابزارها برای دیجیتال مارکتینگ :

  • بازاریابی موتورهای جستجو مانند وب دایرکتوری ، تبلیغات سنتی و خریداری شده

  • بهینه سازی ,سئو SEO

  • بازاریابی محتوا Content Marketing

  • بازاریابی شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام Social Media Marketing

  • تبلیغات براساس کلیک (PPC)

  • تبلیغات بنری Banner Advertising

  • ایمیل مارکتینگ Email Marketing

  • و ….

چرا باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم ؟

دیجیتال مارکتینگ مزایای بسیاری نسبت به بازاریابی های قدیمی و سنتی دارد که برخی از مهم ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ عبارت است از :

  • راحتی و سادگی استفاده از ابزارها
  • پیدا کردن مخاطبین و مشتریان هدف در زمان بسیار کوتاه
  • پایین آمدن هزینه ها همانند رفت و آمد و تبلیغات
  • امکانات بسیار متنوع و در دسترس
  • جذابیت بسیار بالای بازار دیجیتال نسبت به سنتی

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ و روش ها و تکنیک های آن میتوانید با ما در تماس باشید و در دوره های دیجیتال مارکتینگ زیر نظر مجرب ترین اساتید شرکت کنید.